§1 - INFORMACJE
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady panujące na serwerze, które dotyczą każdego użytkownika oraz Administratora.
1.2. Korzystanie z serwera jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Brak wiedzy na jego temat nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go ani od konsekwencji wynikających z łamania jego zasad.
1.3. Zakazane jest wykorzystywanie błędów i nieprawidłowości na korzyść swoją lub innych użytkowników. Należy zgłaszać je Administratorom, aby podjęli odpowiednie kroki.
1.4. Zakazuje się kopiowania jakichkolwiek elementów, pomysłów, grafik oraz koncepcji z serwera.
§2 - Zasady Ogólne
2.1. Całkowity zakaz promowania innych serwerów i stron internetowych niezwiązanych bezpośrednio z serwerem.
2.2. Zabronione jest podszywanie się pod innych użytkowników oraz Administratorów.
2.3. Przebywanie na serwerze oraz korzystanie z niego jest całkowicie darmowe, z wyjątkiem usług premium, których zakup nie jest obowiązkowy.
2.4. Właściciel oraz zarząd serwera zastrzegają sobie prawo do edycji regulaminu bez konieczności wcześniejszego informowania użytkowników.
2.5. Na serwerze obowiązuje zakaz nadmiernego wchodzenia i wychodzenia bez uzasadnionego powodu.
2.6. Zabrania się używania programów, dodatków i innych zewnętrznych skryptów, które mogą szkodzić innym użytkownikom lub serwerowi.
2.7. Naruszenia regulaminu będą karane. Dostępne kary na serwerze to: ban, kick oraz kary rangowe.
2.8. Administrator sam stosuje karę za naruszenie regulaminu. Jeśli użytkownik uważa, że kara została nałożona bezpodstawnie, powinien zgłosić to Właścicielowi.
2.9. Na serwerze obowiązuje zakaz ustawiania nieodpowiednich nazw kanałów, opisów i awatarów, o których mowa w punkcie 3.
2.10. Zabrania się nadużywania skarg w celach nieuzasadnionych.
§3 - Użytkownicy
3.1. Każdemu użytkownikowi przysługuje ograniczna liczba rang (do tego nie wliczamy - rejestracji - wieku - poziomu - województwa).
- » VIP - 7 rang własnych
- » Użytkownik - 6 rang własnych
3.2. Użytkownicy nie mogą posiadać nicków wymienionych w poniższych punktach:
- » Administratorów oraz innych użytkowników (czyli nicków już zajętych).
- » Obraźliwych lub rasistowskich.
- » Złożonych ze znaków nieznajdujących się w polskim alfabecie.
- » Udostępniających dane osobowe.
- » Zawierających litery, których nie da się wpisać bezpośrednio z klawiatury.
- » Pustych nicków.
- » Nazwy TeamSpeakUser, test (i ich modyfikacje, np. test1, test12 itd.).
3.3. Avatary użytkowników nie mogą:
- » Zawierać treści obraźliwych.
- » Zawierać treści pornograficznych bądź powszechnie uważanych za nieodpowiednie.
- » Ujawnić danych osobowych badź wizerunków osób, które sobie tego nie życzą.
- » Ukazywać obraźliwych treści na tle religijnym, bądź kulturowym.
3.4. Nazwy kanałów i opisy użytkowników nie mogą:
- » Zawierać treści obraźliwych.
- » Ujawnić danych osobowych badź wizerunków osób, które sobie tego nie życzą.
3.5. Użytkownikom zakazuje się ustawiania prefixów bądź suffixów nazw używanych przez istniejące już rangi. Należą do nich również znaki: "[ ], { }, ( )".
3.6. Zabrania się przeszkadzania oraz zajmowania czasu Administratorom bez konkretnego powodu, czyli tzw. "trollowania".
§4 - Administracja Serwera
4.1. Administratorem jest osoba, która ma wyższe uprawnienia oraz posiada specjalną rangę administracyjną, czyli "Administrator".
4.2. Administratorzy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu serwera.
4.3. Każda osoba posiadająca rangę "Admin lub Właściciel" uważana jest za reprezentanta serwera.
4.4. Administrator powinien być bezstronny, opanowany oraz nie powinien działać pod wpływem emocji.
4.5. Żaden Administrator nie ma prawa nadać lub odebrać rangi kanałowej oraz serwerowej bez zgody danego użytkownika.
4.6. Żaden Administrator nie ma prawa tworzyć, zmieniać oraz usuwać rang bez zgody osób decydujących (tj. Właściciel).
4.7. Administrator to osoba, która spędza wiele czasu na serwerze, posiadająca rangę po to, by pilnować i pomagać użytkownikom. Dlatego też zakazuje się specjalnego denerwowania oraz "drażnienia" Administratorów bez konkretnego powodu.
4.8. Zakazuje się nadużywania przywilejów przez Administratorów.
4.9. Administrator ma obowiązek pomóc użytkownikowi, gdy ten będzie jej potrzebował. W momencie, gdy administrator znajduje się na kanale "AFK", nie obowiązuje go pomoc.
4.10. Nadmierne zaczepianie Administratora znajdującego się na kanale "AFK / Gierki / Praca" będzie karane.
4.11. Administrator serwera posiada przyzwolenie na permanentne banowanie użytkowników, którzy podczas gry używają wspomagaczy (cheatów).